09029003902

معرفی درب اتوماتیک پارکینگی سکشنال

درب اتوماتیک پارکینگی سکشنال:

درب های سکشنال یکی ازکاربردی ترین و پرطرفدارترین انتخاب ها برای درب های پارکینگی هستند و ساختاری بسیار زیبا شامل طرح های استیل و چوبی هستند و رنگ های متنوع  و بسیار مستحکم وفوق العاده ایمنی دارند و حداقل فضای ورودی را اشغال می کنند. بدنه درب های سکشنال از چندین پانل یا قطعه ساخته شده  که این پانل ها به هم وصل شده اند -توسط finger proof hinges به هم لولا شده اند-و با درزبندی مناسبی روی هم سوار شده اند.

نحوه عملکرد درب بدین صورت است که بدنه درب درراستای عمودی  به سمت بالا حرکت می کند  و در انتهای ارتفاع عمودی موجود، خط سیر حرکت درب در راستای سقف یعنی خط سیر افقی خم می شود و به این ترتیب  بدنه درب 90 درجه چرخیده و به کمک ریل های کناری به موازات سقف قرار می گیرد.

 

مزیت ویژه این درب ها این است که فضای کمی را اشغال می کنند در حقیقت از فضای سقف پارکینگ برای عملیات باز و بسته شدن خود استفاده می کنند و درنتیجه عرض مفید و قابل استفاده برای عبور ماشین به حداکثر می رسد. همچنین این امکان را دارید که ماشین را بسیار نزدیک درب پارکینگ پارک کنید.  همچنین اگر درب پارکینگ مستقیماً رو به پیاده رو یا خیابان باز می شود، به دلیل عملیات  در راستای عمودی، موجب آسیب دیدن افرادی که در حال عبوراز پیاده رو هستند نخواهد شد .

نکته اصلی مورد توجه برای نصب درب های سکشنال این است که میزان بلندی طاق (headroom )کافی برای خم شدن خط سیر حرکت درب و همچنین میزان فضای موجود درعمق یعنی در راستای سقف برای قرار گرفتن بدنه درب در عملیات باز شدن، بررسی شود.

درب های سکشنال برای مراکز صنعتی، کارگاه ها  ،تعمیرگاه ها ،کارخانه ها،  پارکینگ ها ،  منازل شخصی، باشگاه های ورزشی، نمایشگاه هاو…. به کار می روند. این درب ها به خصوص برای گاراژهای کوچک که مسیرعبور اتومبیل( drive way )کمی دارند بسیار مناسب هستند.

درب های اتوماتیک سکشنال معمولاً از جنس پانل های استیل گالوانیزه، آلومینیومی، وینیل پلی اتیلن ،شیشه ای،  الوار و چوب…. ساخته می شوند و تنوع بسیار دارند و حتی دارای قابلیت تعبیه درب های نفر رو در داخل ساختار بدنه شان، هستند. پانل های درب های اتوماتیک سکشنال  دارای خاصیت عایق بودن در برابر دما  و یا صدا می باشند. ساختار پانل های درب های اتوماتیک سکشنال استیل می تواند به صورت ورق دو رو گالوانیزه  که دارای یک هسته عایق است، ساخته شود که  ضخامت آنها بین 2 تا 5/4 سانتیمتر است  که قابلیت عایق بودن را داراست.

به خاطر داشتن فنر تعادل در مکانیزم محرکه درب های سکشنال، خلاص کردن موتور  و استفاده دستی از آن صرف نظر از اندازه درب، راحت است. این درب ها برای بازو بسته شدن متوالی برای پارکینگ های پرتردد نیز بسیار مناسب هستند. سیستم محرکه این درب ها می تواند به انواع سیستم های کنترل ورودی وصل شود.

درب های اتوماتیک سکشنال دارای ساختار مستحکم پانل ها قطعاً یکی از ایمن ترین انواع درب های پارکینگی هستند و می توانند به امکانات مختلف امنیتی  نیز تجهیز گردند. از جمله این تجهیزات امنیتی سیستم ضد برخورد با مانع است که سبب متوقف کردن درب وعملیات بازگرداندن درب در صورت وجود مانع می گردد. همچنین دارای عملیات بسته شدن اتوماتیک و دو سرعته می باشد.

درب های اتوماتیک سکشنال همچنین دارای سیستم ضد سقوط (anti drop ) می باشند که درصورتی که فنرها و کابل ها عمل نکنند ، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کند. توجه داشته باشید که اگر گاراژ شما تعدادی (شاه تیر زیر سقفی) دارد باید بررسی کنید که آیا خط سیر می تواند بر روی سقف قرار گیرد یا نه. دورتادور درب های اتوماتیک سکشنال طوری آب بندی شده  تا از ورود گرد و غبار و آلودگی، موش ها، باران و…. به فضای داخل پارکینگ جلوگیری شود.

درب های اتوماتیک سکشنال می توانند در دهانه ورودی با ابعاد کوچک تا خیلی بزرگ  نصب شوند و قابلیت نصب برای ابعاد زیاد مانند 10 متر عرض و 8 متر ارتفاع و حتی بیشتر را بدون هیچ مشکلی دارا هستند.

به دوستان معرفی کنید :

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

به تعمیر کار حرفه ای نیاز دارید.