09029003902

معرفی انواع کرکره برقی

معرفی تیغه کرکره برقی آلومینیوم اکسترود :

در این نوع تیغه کرکره اتوماتیک از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک اکستروژه در ارتفاع در انواع سایزهای استاندارد 45 ، 55 ، 60 ، 77 ،80 ، 100 و 120 میلیمتر تولید می شوند که نوع 80 میلیمتری آن به طور معمول جهت نصب انواع درب کرکره برقی در ایران به کار می رود .

و این تیغه کرکره ها  به خاطر دو سطح محدب و مقعر موجود در دو سمت آن  عموماً تیغه کرکره دو رو دوجداره نامیده می شود ، تیغه ای که از داخل ، این دو جدار را به هم وصل نموده را پل و خطوطی که  روی سطوح محدب و مقعر وجود دارد را شیار می نامند.

 

گاهی اوغات برای تولید تیغه کرکره آلومینیومی ، ورق آلومینیوم را در دستگاه نورد خم میکنند که به خاطر به کارگیری  ورق نازک ،استحکام تیغه کرکره های اکسترود را ندارند پس داخل آنها فوم پلی اورتان تزریق می کنند که به استحکام این تیغه ها بیافزایند اما به صورت کلی استفاده از تیغه کرکره های خم  خورده چندان توصیه نمی شود . ( اما گاهی تیغه کرکره اکسترود نیز با فوم پلی اورتان پر می شود که معمولاً  اینگونه تیغه ها در سایز های کوچک مانند 55 و 60 میلیمتری برای کرکره برقی پنجره استفاده می شوند که به علت ظرافت این تیغه ها و کوچکی ریل آن نمای بهتری به پنجره می دهند و همچنین فوم پلی اورتان تزریق شده در آن از تولید سرو صدای تیغه کرکره ها جلو گیری می کند و همچنین عایق خوبی برای صدا و حرارت خواهند بود).

 

برخی شرکت های تولید کننده تیغه کرکره اتوماتیک  روی تیغه کرکره های تولیدی  نوارهایی را می چسبانند که علاوه بر مشخص نمودن برند تیغه کرکره از خش افتادن بر روی تیغه کرکره ها هنگام حمل و نقل و نصب جلوگیری می شود ، عموماً این تیغه کرکره ها را تیغه کرکره برقی لیبل دار می نامند که با توجه به تفاوت قیمت ناچیز با تیغه کرکره های متفرقه ،  استفاده از تیغه کرکره لیبل دار  توصیه می شود .

کرکره بنفش رنگ مناسب آموزشگاه و آرایشگاه :

کرکره فروشگاهی با نمای نورپردازی

کرکره صنعتی برای سوله و کارگاه

 

به دوستان معرفی کنید :

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

به تعمیر کار حرفه ای نیاز دارید.