09029003902

آشنایی با درب های اتوماتیک پارکینگی عمود گرد Automatic Vertical Pivot Lift Gates

درب های اتوماتیک پارکینگی عمود گرد  Automatic Vertical Pivot Lift Gates:

یکی از انتخاب های بسیار رایج برای ورودی های ماشین رو در مکان های تجاری یا مسکونی، درب های اتوماتیک VPL  می باشند.  عملکرد این درب ها بدین گونه است که درب حول محور خود جهت حرکت به سمت بالا دوران می کند و بدنه درب به اندازه 90 درجه چرخیده و در راستای عمودی می ایستد، در نتیجه نیازمند فضای به نسبت کمتری برای نصب و عملکرد هستند.

به  علت مزیت صرفه جویی در فضای عملکردی، این درب ها برای تأسیساتی که نصب درب های اسلایدی یا کانتیلور به دلیل محدودیت فضای کنار (پهلوی) محل قرار گرفتن درب امکان پذیر نیست، بسیار ایده آل است.

 

درب های VPL ساختار  بسیار زیبایی دارند و نحوه عملکرد آنها زیبایی خاصی به نما و چشم انداز ورودی ساختمان ها می بخشد و به همین خاطر برای مناطق مسکونی، ویلایی و تأسیسات تجارتی که زیبایی ساختمان اهمیت زیادی دارد  نیز به کار می روند. این درب ها در عملیات باز و بسته شدن سریع عمل می کنند و معمولاًدر7 تا 12 ثانیه باز و بسته می شوند که از تأخیر در تردد جلوگیری کنند.

درب های اتوماتیک پارکینگی عمود گرد مثل درب های SWING به صورت تک لنگه و یا دو لنگه  نصب می شوند همچنین می توانند درب هایی در ابعاد بزرگ را شامل شوند. درب های اتوماتیک VPL می توانند به سیستم کنترل ورودی های مختلف مانند کنترل رادیویی (ریموت)،کی پدهای  دیجیتال، کارت خوان ها و همچنین به سیستم های مختلف امنیتی مثل حسگر های لوپ، لبه های امنیتی فتوسل ها وهمچنین باتری برای مواقع قطع برق وصل شوند.

درب های اتوماتیک VPL  که به سیستم های امنیتی مجهز می باشند در صورت شناسایی وجود مانع متوقف شده و یا جهت حرکتشان معکوس می شود. همچنین قابلیت این رادارند که با تجهیزات کنترل ورودی اورژانسی که توسط پلیس و آتش نشانی استفاده می شود، مجهز گردند.

یکی دیگر ازمزایای  درب های اتوماتیک VPL این است که چون هنگام باز و بسته شدن به سمت بالا دوران می کند، برای مناطقی که شرایط آب و هوایی به گونه ایست که انباشتگی یخ و برف امکان عملکرد درب های اسلایدی را غیر ممکن می سازد، بسیار مناسب هستند و به همین علت ساختار درب های VPL ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی ساخته می شوند که برای نصب در تمامی شرایط آب و هوایی و دمایی به ویژه شرایط بد و سرما و برف شدید مناسب  می باشند.

ازدیگر ویژگی  بسیارمهم درب های اتوماتیک  VPL این است که آنها برای هر نوع از زمین های عملیاتی مانند زمین های کوهستانی و مسیرهای ماشین روی ناهموار، بسیار سازگار و مناسب می باشند.

شرکت کرج الکتریک راهنماییهای لازم و خدمات گوناگون در این زمینه را در اختیار مشتریا ن عزیز قرار خواهد داد.

به دوستان معرفی کنید :

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

به تعمیر کار حرفه ای نیاز دارید.