09029003902

آشنایی با درب اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی

درب اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی:

درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی سازه ای مشابه درب های ریلی پارکینگی دارند و مثل درب های ریلی کار می کنند با این تفاوت که درب های ریلی شامل یک لت هستند که جهت باز و بسته شدن بر روی ریل می لغزد، اما درب های تلسکوپی به جای یک لت از چندین لت لغزنده بر روی ریل ها ساخته شده اند.

درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی شامل دو یا تعداد بیشتری لت های کوچکتربه نسبت یک لت ریلی  می شوند و بنابراین نیازمند فضای نسبتاً کمتری less back up space area هستند، در نتیجه  درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی راه حل ایده آلی برای مکان هایی هستند که در آنها ،به دلیل موقعیت ساختمانی موجود محدودیت فضا  وجود دارد و صرفه جویی در فضای موجود اهمیت زیادی دارد.

 

همچنین این درب های اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی در مواقعی که فضای کافی در مکان مورد نظر برای نصب درب های اسلایدی کانتیلور استاندارد وجود ندارد، انتخاب مناسبی هستند.  درب های تلسکوپی -بسته به نوع نیاز- می توانند به صورت لت های تلسکوپی که به یک سمت دیوار می لغزند (همگی در یک جهت) و یا به صورت لت های تلسکوپی که در دو سمت به سوی دیوارها حرکت می کنند، ساخته شوند.

هر یک از لت های درب در یک سرعت متفاوت حرکت می کنند و بر روی ریل خود می لغزند، در نتیجه موقعیت نهایی قرار گرفتن لت ها  روی هم به طورهمزمان بدست می آید.

درب های اتوماتیک تلسکوپی پارکینگی نما و زیبایی ویژه ای دارند بنابراین برای مکان های تجاری و صنعتی ایده آل می باشند و همچنین برای مجتمع های مسکونی و خانه های ییلاقی (ویلاها) مورد استفاده قرار می گیرند.

بخش محرکه این درب های اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی مناسب برای میزان تردد متوسط و بالا موجود می باشد و می تواند به سیستم های  امنیتی مختلف مانند فتوسل ها، لبه های امنیتی ، فلاشر و قفل الکتریکی و انواع سیستم های کنترل ورودی مانند  فرستنده های رادیویی ،کارت خوان ها و یا کی پدها وصل شوند. همچنین کنترل پانل آن دارای عملیات تأخیری بسته شدن اتوماتیک (auto close delay function) می باشد.

سیستم محرکه درب اتوماتیک پارکینگی تلسکوپی می تواند دارای موتور سه فاز باشد. همچنین در حین قطع برق  با استفاده از کلید خلاص کن می توان درب را به صورت دستی حرکت داد. و ویژگی لیمیت سوییچ نیز می تواند حد ابتدا و انتهای حرکت را تعیین کند.

به دوستان معرفی کنید :

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

به تعمیر کار حرفه ای نیاز دارید.