اطلاعات را فراموش کرده اید؟

همشهری سلامتلفن سانترالرفع نویز تلفن منازل مسکونی و تجاریدر تخصص ماست

نصب و تعمیر تلفن سانترال و رفع نویز داخل ساختمان

phone (1)

 

در موارد زیر می توانید در زمینه نگهداری از ما خدمات بخواهید:

  • در صورتی که سازمان یا گروه شما بزرگ بوده و برای سهولت و در دسترس بودن خدمات تعمیرات تلفن و برق ساختمان خود می خواهید با اطمینان گروهی را انتخاب کنید.
  • گروهی را می خواهید انتخاب کنید که در رشته  برق ساختمان باتجربه بوده ودر تمام زیر شاخه های برق شامل شبکه,اسانسور,تلفن خانه,روشنایی,برق اضطراری,ایفون,سیستم های ارتباطی,کنترلینگ و برق صنعتی تخصص لازم را دارا بوده وجوابگو ی شماباشند.
  • از لحاظ کارکرد صحیح و بهینه دستگاه ها و بخشها اطمینان حاصل کرده و از بهره وری بالاتر سازمان یا گروهتان لذت ببرید.

خدمات نگهداری راه حلی جامع برای سازمانهایی که قصد دارند باهزینه کمتر تعمیرات تلفن و سیستمهای ارتباطی را انجام داده و بهره وری و سرعت کار خود را بالا ببرند.

بسیاری از شما کاربران  که به طرق مختلف به عنوان یوزر با خط تلفن سر و کار دارید , حتما با نویز خط تلفن مواجه شده اید و تصمیم گرفته اید برای حذف نویز به بررسی خط تلفن ساختمان و مسیر سیم کشی تلفن خود اقدام کنید.

در اینجا به بررسی مواردی که نویز در خطوط ایجاد می شود می پردازیم

ابتدا سرخط را چک کرده و با جداکردن خطوط تا یوزر , دستگاه مورد استفاده را به ان وصل می کنیم در صورت ادامه ماجرا به مخابرات مراجعه کرده و مشکل راپیگیری میکنیم.

در صورت سالم بودن ( بدون نویز بودن )ان با وصل خطوط به خط تلفن ساختمان از صحت و استاندارد بودن کابل و سیم کشی اصولی ودرست ان مطمئن می شویم

همچنین از اتصالات سیم خط تلفن که به یکدیگر وصل شده اند

گاها می توان به دستگاه های معیوبی که سرراه خط تلفن نصب شده اند نیز اشاره کرد که ممکن است سبب این اختلالات درخط تلفن گردند.

 

 

شما می توانیدبرای حذف نویز داخل ساختمان با ما تماس بگیرید تا مشکل نویز ساختمان شما را در کوتاه ترین زمان به حداقل برسانیم .

بعد ازبررسی خطوط ADSL و چک کردن انها مشاهده شده که بیشتر خطوط تلفن  ، حتی خطوطی که نویز خیلی زیادی دارند همچنان از نظر سرعت سرویس اینترنت مشکلی ندارند.
در برخی موارد مشکل قطع شدن سرویس اینترنت هست.قطع شدنی مد نظرماست که بعد از خاموش شدن چراغ لینک مودم اتفاق بیفتد.

ارتباط اینترنت ADSL یک ارتباط فیزیکی و سخت افزاری  بین دو سر سیم است که  امکان استفاده از سرویس اینترنت را می دهد. اطلاعات دراین مسیر حرکت می کنند همیشه هم سیگنال داریم و هم نویز. هرچه سیگنال نسبت به نویز بیشتر باشد سرعت اینترنت بهتر خواهد بود . این میزان  با SNR یا نسبت اطلاعات به نویز اندازه گیری می شود.

اولین اقدامی که باید صورت گیرد اینست که مودم را مستقیما به سیمهای ورودی به ساختمان وصل کنیم. در واقع باید سیمهای متصل شده به سیمی که از طرف شرکت مخابرات امده  را قطع کنیم در اینصورت ارتباط ساختمان با خط تلفن ورودی  قطع می شود و فقط مودم را به ان متصل کنیم .اگر مشکل حل نشد پس در داخل و سیم کشی مشکلی هست. و اگرهمچنان اختلالات حل نشود پس اشکال از ورودی منزل تا مخابرات است
مشکل نویز در ساختمان ۲ دلیل دارد :
۱- ارتباط دو سیم خط تلفن داخل منزل که سیم کشی شده است مشکل دارند

۲-وسایلی که همزمان با مودم به خط تلفن وصل شده اند این اشکالات یا نویز ها را بوجود می اورند.
در مشکل اول می شود به پایین بودن کیفیت سیم ، قطعی یا چند تکه بودن یا معیوب بودن  سیم و … اشاره کرد.

دربعضی موارد آداپتور یا وسیله برقی به اشتباه داخل پریز تلفن زده می شود که می تواند نویز در خط تلفن یاADSL ایجاد کند.

همچنین سالم بودن نویز گیر ها یا اسپلیترها که سر راه  دستگاه قرار می گیرند بسیار مهم هستند که باید ان را هم چک کنیم.

ادر واقع خط نویز بیشتر به خاطر فاصله محل مودم تا شرکت مخابرات است

اگر این فاصله بیشتر از ۶ کیلومتر باشد معمولا ایجاد نویز خواهد کرد
بعضی از تلفنهای هوشمند به دلیل جلوگیری از استفاده دیگران از ان خط نوعی سیگنال خاص به مدار سیم کشی خط ارسال می کنند که موجب ایجاد مشکل نویز خط تلفن می شود.
Attenuation dB
طبق استادنداردهای ارائه شده مقادیر نویزاینگونه طبقه بندی میشوند
۲۰dB و کمتر بهترین شرایط ممکن برای داشتن یک خط با کیفیت هست
۲۰dB-30dB عالی
۳۰dB-40dB خیلی خوب
۴۰dB-50dB خوب
۵۰dB-60dB ضعیف

phone (3)

نکته: لوازم برقی پر مصرف هم می توانند برروی نویز ADSL تاثیرگزارباشند

برای حذف نویز خط تلفن یا خطوط انتقال اطلاعات مخابراتی باید از نویز گیر استفاده شود

نویز موجب کندی دررد و بدل شدن اطلاعات و صدای انالوگ می شود که حذف ان باعث می شود در سرعت اطلاعات و صدای انالوگ افزایش چشمگیری ببینیم

نویز یکی از عواملیست که روی خط ADSL اختلال ایجاد می کند و باعث کندی سرعت یا حتی قطعی سرویس میشود.
نویز به دو صورت خواهد بود :
۱- نویز به صورت شنیداری روی گوشی خط تلفن .
۲- نویز برروی خط تلفن اینترنت یا خط تبادل اطلاعات که باعث افت کیفیت سرویس می گردد.
برای برطرف کردن نویز به صورت شنیداری روی گوشی  خط تلفن راه حل ساده اینست که از اسپلیتر یا تفکیک کننده استفاده کنیم.

راهکار دیگرتعویض باکسهای تلفن و خطوط ارسال اطلاعات بخاطر فرسودگی و مناسب نبودن ونفوذ رطوبت به داخل ان  میباشد.
درمسئله دوم باید به این نکته اشاره کنیم که سیستم‌ها و دستگاه‌هایی وجود دارند که برروی سرویس اینترنت اختلالاتی ایجاد می‌کنند و از کیفیت سرعت اینترنت کم میکنند.از عوامل ایجاد نویز میشود به این موارد اشاره کرد:
دستگاه‌های برقی

سیم‌کشی نامناسب خط تلفن و کنار هم قرار گرفتن سیم تلفن با کابل های برق

نزدیک بودن  گوشی موبایل به مودم اینترنت
همچنین تعویض کابل خط تلفن قدیمی و فرسوده با کابل خط تلفن استاندارد و مناسب (شیلد دار) باعث کاهش و حتی حذف نویزمی شود.
اسپلیتر چیست؟
phone (4)اسپلیتر یا نویز گیر دستگاهی برای جدا کردن صدای انالوگ و اطلاعات  از یکدیگر است.دستگاهی  کوچک که یک ورودی برای خط تلفن و دو خروجی برای خط تلفن ومودم ADSL دارد.
برای همین  برای  جلوگیری از اختلال در این  دو (اینترنت و تلفن)از اسپلیتراستفاده میشود.در حالتی که نیاز به تلفن ندارید  می توانید از اسپلیتر استفاده نکنیدو مودم رامستقیم به خط تلفن وصل نمایید.در واقع اسپلیتر برای جلوگیری از نویز خط تلفن ناشی از ارسال اطلاعات که از دستگاه  مودم یا ارسال کننده ارسال می شود استفاده می شود.در تلفن سانترال اسپلیتر بر روی خطوط ورودی سانترال قرار می گیرد تا  موجب رفع نویز در تمام خط ها که به تلفنهای متفاوت متصل هستند شود.

نویز خط تلفن : عواملی که چه از لحاظ القایی چه از لحلاظ فیزکی یا امواج سبب بروز اختلال در سرعت انتقال اطلاعات در مسیر سیم کشی خطوط تلفن  یا مخابراتی می شوند باعث بروز مشکلاتی می شوند که به ان نویز(خط تلفن) می گویند.عوامل فیزیکی مانند : نفوذ رطوبت به کابل یا باکس تلفن ,له شدگی کابل,اتصالی خط تلفن با دیگر خطوط,اتصالی با فلزات,فرسوده شدن کابل یا استفاده کردن از کابل غیر استانداردو مناسبعوامل دیگر مانند القاع کابل برق ,ارتعاشات و حرارت و غیرهعواملی که در بالا ذکر شد می تواند کاربر را به مشکل نویز خط تلفن دچار کند.
استفاده از کابل تلفن مناسب و جلوگیری از نفوظ رطوبت و سیم کشی اصولی و استاندارد می تواند علاوه بر کاهش نویز به نظم و طول عمر ادوات اظافه نمود.
ا فاصله بیشتر از ۵ ۶ کیلومتر تا مرکز مخابراتی معمولا ایجاد نویز خواهد کرد .

در ساختمانهای که دارای واحد های بالا که بیشتر از ۴ خط تلفن دارند به دلیل زیاد بودن خطوط و بهم ریختگی جدا سازی و وصل کردن خطهای دیگر با مشکلاتی از قبیل : قطع شدن خطوط دیگران – ایجاد نویز تلفن-اتصالی به خط تلفن های دیگر یا کابل برق  می شوندجهت پیشگیری از وقوع چنین پی امدهای باید هنگام ساخت ساختمان باتوجه به معیار تجاری و اداری یا مسکونی بودن واحدها باکس متناسبی برای ان تهیه کرد و نسبت به تعویض باکس تلفن به همراه ترمینال های ان اقدام کرد.
به طور مثال برای واحدهای اداری یا تجاری هر واحد ۱۰ خط تلفن
برای مسکونی ۲ خط تلفن سیم کشی و باکس برای ان پیش بینی شود.
در صورت پیش بینی نکردن این موارد به چنین مشکلاتی بر خواهیم خورد .

در صورت تمایل می توانید برای تعویض باکس با ما تماس بگیرید .

روش تعمیر خط تلفن

اولین قسمتی که یک تکنسین برای تعمیر خط تلفن به ان مراجعه میکند باکس ورودی خطوط مخابراتی ساختمان می باشد
که ممکن است داخل یا کنار باکس برق یا جای دیگر باشد
باکس ورودی خط تلفن معمولا شامل ترمینالهای معمولی (پیچ) یا کروز باشد .

ابزار لازم

۱- تلفن تست
۲- قیچی کروز
۳- فاز متر
۴- سیم چین
۵- ولت متر

 

روش کار


با استفاده از تلفن تست خطوط تلفن را شناسایی و بعد از جدا سازی ان با ابزار فازمتر یا قیچی کروز
دو سر سیم خط تلفن راچک کرده
در صورت نداشتن مشکل  سپس سیم کشی داخل  ساختمان چک کرده که شامل  باکسه وجعبه تقسیم ها و همینطور باکس تلفن سانترال   داخل پریز تلفنها

رفع نویز خط تلفن
جابجایی انواع خطوط شهری داخلی ویپ
تعمیر خط تلفن شهری و داخلی در محل
کابل کشی و سیم کشی خطوط تلفن با اکیپ مجرب در شهر کرج و حومهنویز خط تلفنرفع عیب نویز خط تلفن در داخل ساختمان های مسکونی تجاری و… نویز خط تلفن عوامل مختلفی دارد که شامل موارد زیر می شود

۱- نشتی اب یا بخار اب  به داخل پریز, کابل یا باکس

۲-اتصالی با سایر خطوط(تلفن) و یا فلزات

۳-سیم کشی غیر استاندارد خط تلفن

۴-خراشیدگی یا له شدگی کابل یا سیم

۵-عدم استفاده از کابل مخصوص تلفن برای سیم کشی تلفن

۶-رد شدن کابل برق با امپر بالا(جریان یا ولتاژ بالا) کنار خط تلفن

 

در صورتی که مشکل نویز خط تلفن از مخابرات نباشد می توانید برای رفع ان با ما تماس گرفته تا مشکل شما را برطرف نماییم .

phone (5)

 

 

call us karaje

تعمیر و عیب یابی خط تلفن سانترال ساختمان

اجرای پروژه های کابل کشی تلفن ، شبکه
خدمات خط تلفن سانترال اماکن اداری و تجاری

بازسازی و رفع عیوب اتصالی برق با بهترین کیفیت
رفع خرابی سیم کشی و هرگونه اختلال سیم کشی تلفن سانترال
اجرای سانترال ، شبکه  ، دوربین مداربسته
تعمیرات خط تلفن و انواع کارتهای سانترال تلفن
 
سیم کشی تلفن و سانترال ، سیم کشی برق کلی ساختمان
سیم کشی برق و تلفن و آنتن ساختمانهای مسکونی و تجاری
خدمات برق ساختمانی و ویلایی
کلیه امور خدمات خط تلفن داخل ساختمان مانند سیم کشی نصب باکس فرم بندی نصب اتیکت تعویض باکس انجام می شود.

خدمات تخصصی خط تلفن نویز خرابی یا قطعی در محل انجام می شود.

 

نصب انواع باکس های تلفن و مخابراتی پر ظرفیت با زوج بالا (۲۰۰ زوج ) با چندین سال تجربه در گروه مخابرات در خدمت شما هستیم.
نگهداری و عقد قرارداد جهت سرویس و تنظیم فورس و به موقع تلفن سانترال پاناسونیک
و انواع دیگر سانترال از ۱۰ خط تا ۱۰۰۰ پورت در محل با تضمین رضایت شما از کار و اخلاق پرسنل (Tda 100 Tda200 -Tda 600)
کلیه کارهای سیم کشی تلفن خرابی تلفن و ارتباطات اداری شما با دیگران شامل اینترنت وفکس و … براحتی انجام می شود.
 

انتقال خط تلفن در داخل و خارج از شرکتها و سازمانها

ارتباط شبکه ای بین خطوط داخلی سازمانها و شرکتها جهت کاهش هزینه های جاری 

برنامه ریزی و تنظیمات تلفن سانترال

سیم کشی و نصب تلفن سانترال  داکت کشی نصب باکس فرم بندی

phone (6)

برای دریافت خدمات تلفن و تلفن سانترال هم اکنون می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای تماس می توانید با شماره 09385456848 تماس بگیرید.

چرا از ما خدمات بگیرید؟

کاهش هزینه های شما

کاهش هزینه های شما

قیمت هایی که برای خدمات خود انتخاب کرده ایم پایین تر از همکاران و حتی نرخ اتحادیه می باشد.

کیفیت اجرایی

کیفیت اجرایی

ما همواره تلاش می کنیم تا با کیفیتی بالاتر از دیگر همکاران خدمات خود را ارائه کنیم

راهنمایی موثر

راهنمایی موثر

همواره بهترین پیشنهادات را به شما در تمامی طول پروژه ها خواهیم کرد.

تضمین کیفیت

تضمین کیفیت

اگر پس از اجرای پروژه ها خللی از جانب ما برای پروژه ایجاد شود برایگان در جهت رفع آن خواهیم کوشید.

زمان اجرای پروژه

زمان اجرای پروژه

بی شک یکی از مهمترین ویژگی های ما سرعت عمل در اجرای پروژه ها خواهد بود.

استفاده از علم روز

استفاده از علم روز

استفاده از تکنولوژی حق شماست. ما در این مهم شما را یاری خواهیم کرد.

جلب رضایت

جلب رضایت

تلاش ما بر این است تا سخت پسند ترین مشتریان نیز به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندند.

راحتی سفارش

راحتی سفارش

سفارشات شما بصورت تلفنی و غیر حضوری پذیرفته خواهد شد. برای یافتن متخصص نیازی به ترک منزل نیست.

WEB DESIGN SERVICES

  • Content management systens
  • Virtual shops and ecommerce
  • Presentation websites
  • Online catalogues
  • Portal systems
  • & any other dynamic website

GRAPHIC DESIGN SERVICES

  • Logo design
  • Flyers & Brochures
  • Business Cards
  • Stationery Design
  • Powerpoint presentation
  • Print Ads / Magazine
  • Banners

INTERNET MARKETING

  • Search engine optimisation
  • Search engine marketing
  • Internet advertising
  • Web analysis
  • Blog marketing
راحتی و صرفه اقتصادی در تلفن سانترال نهفته است.
بالا